Hejsan!!!

Jag har börjat att landa efter skottlandsresan och efter att vi har sett efter svärfar.Det börjar som sakta återgå till det normala igen, i alla fall vad det gäller matvanor ( vi måste äta mera grönt igen!).
Har idag gjort en synundersökning hos Specsavers, jag var dit i februari och fick då en remiss för ögonundersökning till ögonkliniken, där man inte kunde hitta något annat fel än närsynthet. Provade ut glasögonbågar i Februari och som tur är så fanns de två par som jag då fastnade för kvar i sortimentet. De kommer att bli snygga,, vänta tills ni får se dem.De hade fått in nya bågar men då jag redan hittat vad jag ville ha så strö tittade jag bara. De jag valt tdg var de klart bästa.

Läser just nu:Conn Iggulden "Bågens Mästare"

Lyssnar på: Bison b.c " Bra Rock band"
                       Ac/Dc "se ovan"
                      Satyricon "Bra Black"
                       Volbeat "rock n metal-danskar"
                      Blood Cermony -veckans Black Sabbath
                      Metallica -Death Magnetic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0