Happy days?

Hej Igen!

Sedan det sista inlägget så har det hänt en del. Jag har fått en mycket bra kontakt på landstingshälsan och jag känner att det finns hopp för saker och ting för mig att bli bättre och må bättre och att kunna jobba på ett bra sätt.
Cemo kommenterade mitt sista inlägg och tyvärr så har inte min utsökta musik smak färgat av sig på frugan eller tjejerna.
För övrigt så hämtade jag ut mina glasögon hos Specsaver igår och de är jättesnygga paren. Jag känner mig dock mycket ovan med glasögon, men det är inte så konstigt med tanke på att jag aldrig har haft glasögon tidigare.
Har läst ut "Bågens Mästare", och väntar nu på tredje delen.
Läser nu "Blackwater" en dokumentär bok om det största privata företaget som hyr ut legosoldater till amerikanska staten och som härjar mer eller mindre fritt i Irak och som skyddas mot åtal av amerikanska myndigheter. En tankevärd och informativ bok, föga förvånande så ägs detta företag av medlemmar i den kristna extremhögern och som har givit och ger stora ekonomiska bidrag till konservativa organisationer och till Bush administrationen. Dessa personer är i stort behov av att läsa bibeln dvs den bibel som de säger sig kunna men som de likt muslimska fundamentalister vantolkar Koranen så vantolkar dessa så kallade kristna Bibeln.

På skivtallriken så snurrar just nu:

Ulf Lundell "Omaha"-svenskt
Eldkvarn "Hunger Hotell"-svenskt
Eagles of death metal- rock
Roadsaw- tung bra metal 
Ac/Dc
 
God natt Sverige ,var ni än befinner er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0